Damtrosor stl XL & syltlök...

Idag har det lagom fint väder, soligt men inte så varmt. På en gång när solen kommer fram så kommer mina bästa hatvänner fram också; flugorna! Jag är så trött på alla flugor! Inte nog med att dom är allmänt äckliga, våra flugor bits dessutom! Rejält, så man börjar blöda!

Jag har precis varit och handlat med tre vilda/galna ungar, man blir svettig för mindre! Loke ska ha halva affären; korv, grisöron, lök, damtrosor storlek xl, soya och syltlök. För varje sak han tänker stoppa i min korg utbryter ett smärre världskrig när jag ska lägga tillbaka det.
Ellen och Alfred tjatar bara om godis, tidningar och b-filmer, men desto envisare....
Jag ville helst bara köpa en massa god choklad att vräka i mig men var tvungen att säga åt mig själv också, jag måste ju föregå med gott exempel. Jag skriker och protesterar i alla fall inte när jag inte får som jag vill ;o)

Nu ska jag bara göra ingenting en stund innan jag ska laga mat, vila öronen medan barnen är ute och leker, det har varit ett hysteriskt apliknande ljud på dem hela dan, det ringer i mitt huvud.

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0