Gaaaalen

Jag håller på bli galen, psykiskt sjuk av att sitta hemma!!!! Jag funderar starkt på att trotsa förkylningen och åka in till stan idag. Lite småsaker som behöver handlas. Stora barnen ska hem till kompisar efter skolan och ska inte hämtas förrän klockan fyra. Loke börjar också krypa på väggarna här hemma, feber har försvunnit.
Å andra sidan kan han vara riktigt jobbig att gå i affärer med, han är överallt, högt och lågt...

Jag brukar prata allvar med ungen innan vi kliver ur bilen;
-Loke....ska du vara snäll nu när vi går in i affären?
-Mmmmm!
-Lovar du att gå snällt med mamma?
-BaaaA... [ja]
-Inte springa runt och busa eller rymma?
-...mmeej... [nej]
(låter lovande)
-Vet du vad du svarar på?
-....mmeej...? (eftertänksam)

Suck......vad förväntar jag mig av en busig tvååring med myror i hela kroppen? Jag skulle behöva en bläckfisks armar för att kunna handla i lugn och ro!


Kommentera? Läs gärna här först! ;o) men lämna kommentaren till det inlägget du kommenterar till :o)

 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Olle

Hmmm...här hade jag väntat mig en ihopmorfad bild på dig och en bläckfisk..?! :)

Åk in till Granngårde...det är kundklubssdagar så det är garanterat mycket folk att trängas med...och att tappa bort lillvilden borde inte vara nåt större problem! :)

2008-08-29 @ 08:50:58
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: Mumari svarar

Haha, tapar jag bort Loke på Granngården så sitter han förmodligen bara i närmsta traktor låtsasgasar ;D

2008-08-29 @ 09:00:21
URL: http://mumari.se
Postat av: Olle

Hehe...troligen! :D

2008-08-29 @ 11:24:05
URL: http://enarmad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0