Grymt spännande dag...

Det är en grymt spännande dag idag.....not! Jag har inte ens något att skriva om! Jag och loke snyter oss om vartannat, ser på TV, tycker synd om oss själva, tittar i skafferiet efter något gott för sjuttioelfte gången......
Jag har precis hämtat barnen vid bussen. Jag tog med kameran för att ha ha något att göra medan jag väntade. Kameran är bra, den kan få tråkiga saker att bli spännande!
En fluga fick posera för mig.


Kommentera? Läs gärna här först! ;o) men lämna kommentaren till det inlägget du kommenterar till :o)

 
    Bloggkoll
Medan jag fotar sitter den slyngeln där och gnuggar händerna medan han fnissande tänker på hur många flugbarn han åstadkommit för att irritera mig nästa sommar.....


Kommentarer
Postat av: Misen

Till och med flugan tar det lugnt... ;-P Hoppas det blir mindre förkylt imorgon då!

2008-08-28 @ 17:27:53
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0