Handlat presenter

Hemma sent, men det gööör ingenting för mannen har kors i taket semester resten av veckan :o) Alltså kan vi ha sovmorgon hur länge vi vill!
...eller ja...så länge som Loke vill....

Vi har hur som helst varit i stan, stan i detta fallet är Uppsala. Ännu ett oväder brakade loss när vi kom in till stan, himlen var maffig! Det blixtrade hollywodblixtar över hela himlen!
Har ni också haft åska ikväll?

*dragit lite på reglagen i Cs2*

Vi köpte en traktor med kärra till Loke och ett par gummistövlar med döskallar på, ni som läst min blogg en länge tid vet att Loke mer eller mindre har bott i sina gummistövlar tidigare, åtminståne i en av dem :D
Den stora presenten ska vi försöka hitta åt Loke i morgon, en stooor traktor, en som han redan har och som är hans favorit, den är obotligt trasig så vi tänkte han skulle få en ny likadan!

Efter att vi handlat åkte vi hem till svärföräldrarna och fikade, alltid trevligt och gott fika! Och tack så mycket svärmor Eva för min födelsedagspresent!

Den luktar helt otroligt underbart superdupergott!

Nu ska vi slå in Lokes paket :o)

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ingen åska här.

Men lagom till att jag slutade jobbet o skulle cykla hemåt ca 3 km kom värsta regnskuren, så himla typiskt =/

Jag som inte ens hade nå'n jacka med mig !

2008-08-13 @ 23:48:19
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Monica

ingen åska bara lite regn!

Men inget jag led av idag har jag bara varit hemma ;) så skönt inte gjort ett handtag !

Hoppas ni hittar traktorn i morgon, kram o natt ;)

2008-08-14 @ 00:01:49
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0