Man kan inte vara nog så säker....

Oj oj vilket regnväder som drog in här under eftermiddagen! Efter att jag handlat kom ett störtregn som bara dånade. Jag hade ytterdörren öppen eftersom det är tak där över så det inte kan regna in. Ellen bekymrade sig ändå över att vi hade dörren öppen i regnet.....är det verkligen bra?
Precis när jag ska förklara att det inte gör något blixtrar det till så hela rummet lyser upp tätt följt av en åsksmäll som kändes i hela kroppen!
Jisses vad rädd jag blev! Jag for upp och sprang och drog ur jacket till modemet.
Regnet blev bara värre och värre men det blev bara en åskknall.

För säkerhets skull så hade Loke paraply även inne....man kan inte vara nog så säker! ;o)

Kommentera? Läs gärna här först! ;o)

 

Kommentarer
Postat av: Monica

lika bra att vara säker , nu kom regnet hit , kanske jag oxå ska slå upp paraplyet ;)

2008-08-20 @ 20:31:37
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Vi hade det regnet i morse - då fullkomligen ÖSTE det ner. Men sedan har vi bara haft kortare åskskurar. Det sägs att det har mullrat här med - men jag har inte hört nåt!



Natti natti

2008-08-20 @ 21:34:24
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0