Morgonhimmel

Jupps...uppe halv sex idag igen, jätteunderbart ;o)
Utomhus var det ett stakt rosa sken, så pass att jag faktiskt var tvungen att kila ut med kameran medan Loke satt i soffan och drack välling. Himlen var lila och rosa av soluppgången.

Rätt kul att kolla rubrikerna på nybloggat listan, god morgon varvas med god natt så här på söndagmorgonen! Oj vilken ångest jag skulle få om jag hade varit uppe tills nu, panik över att antagligen få sova extremt lite...
Blablabla.....
God Morgon!

Kommentera? Läs gärna här först! ;o) men lämna kommentaren till det inlägget du kommenterar till :o)

 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

God morgon!

Ja inte hade man stor lust att kliva upp så här tidigt inte... men jag har stallet idag och eftersom vi har tävlingar så måste jag ge mig iväg ett par timmar tidigare... *suckar och gäspar*



Kram

2008-08-31 @ 06:12:22
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: quinna08

God Morgon!



Vacker bild, sådant som man verkligen vill hinna med att fånga innan det försvinner.



Trots en död sork, glas och kopp som gått sönder nu på morgonen hos dig önskar jag er en riktigt bra söndag :)



2008-08-31 @ 07:50:57
URL: http://quinna08.blogg.se/
Postat av: niccan

Hej!

haha, jasså?! Uppe tidiga mornar! =D

Du har en jättefin blogg! =) Kikar säkerligen förbi igen =P

2008-08-31 @ 09:53:24
URL: http://enligtniccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0