Mumaris ödehus

Innan jag och illbatting Loke åkte hem åkte jag ut en bit utanför samhället, till ett hus som står öde. Jag parkerade bilen alldeles intill huset så Loke kunde sitta kvar och ändå se mig, tog kameran och hoppade ur.
Varför blir Mumari så förbaskat skitskraj för??? Varför sån fegis??
Har jag ingen mer med mig i såna här miljöer får jag den där krypande känslan i kroppen och pirret i magen som gör att jag hoppar högt för minsta lilla!

Minsta lilla hände hela tiden och Mumari fick bråttom att fota klart....

Jag tänkte fota in genom fönstrerna men blev så feg att jag blev orolig att få se något oväntat!
Det dummaste av allt är att jag en gång i tiden faktiskt har bott i det där huset! Men då var det inte så ruckligt....

Jag hyrde en lägenhet på övervåningen medan jag hade praktik i ett stall med hästar, jag måste ha varit i 17-årsåldern då.
Om huset har förfallit så mycket sen dess...... betyder det att jag också gjort det tro?

Kommentera? Läs gärna här först! ;o)

 

Kommentarer
Postat av: Monica

ja är också bra på att skrämma igång mig själv hahaha , va synd att huset har förfalli för det er fint annars ;)

2008-08-20 @ 17:07:05
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: whatthefuck

Hej du... du lever, du lät lite skraj i telefon, hahaha!



Den där länken du har... kommentera?, lägger du in den i varje inlägg eller är den i stilmallen... kan jag lägga in en sån på blogg.se? Datanörden behöva hälp! Hehehe... puss på dä (svara på min är du sötast! ;)



Jag har bil nästa tisdag... är du hemma då ;)

2008-08-20 @ 18:59:55
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Nej, du har inte förfallit vad jag kan se... *ler* inte lika mycket iaf ;-)



Neeeej, nu börjar regnet ösa ner igen här. Blir såååå less alltså. Vi hade ju soligt och fint för en timma sedan...



Kram

2008-08-20 @ 19:00:37
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Annica

Så synd att husen får förfalla på det där sättet. Det borde finnas en lag mot sånt.

Nu har jag läst igenom din blogg från dagen och inser sanbbt att jag har haft en riktigt underbar dag! Tack för att du får mig att se på mitt liv med andra ögon! ;-)

Antar att önska dig en god natts sömn är ganska onödigt..

KRAM!

2008-08-20 @ 19:16:32
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Olle

Synd på ett fint hus...

Du är inte lika förfallen...lite spackel här&där så syns det inget!!

hihihihi :D

2008-08-20 @ 21:00:54
URL: http://enarmad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0