Photoshop

Satt och lekte lite med ett foto i raw-format. Jag sparar alla foton i raw-fil, då kan jag göra en massa justeringar med ljus, färger, exponering etc innan jag öppnar bilden i vanliga photoshop. Jag brukar bara göra de nödvändigaste justeringarna i raw, sen gör jag resten av de effekter jag lägger på i Photoshop. Den här bilden är endast redigerad i raw, ingen maskning för att få fram färgen i den svartvita bilden utan jag har enbart justerat reglagen. Jag tyckte att det blev en ganska bra bild, mjukare övergångar färg-svartvitt. Hänger ni med?
Vad tycker ni om bilden?

Jag vet att den kan uppfattas mörk, jag har en viss förkärlek till mörka bilder.....

Kommentera? Läs gärna här först! ;o) men lämna kommentaren till det inlägget du kommenterar till :o)

 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Evelina

Otroligt fina bilder du tar!:D

2008-08-29 @ 13:14:30
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0