Reklam på bloggen

Hm....det kommer att komma reklam på min sida, jag visste att det skulle göra det och jag har ingenting emot det. Det ingår liksom i själva Spotlife-köret.
Men.....lite orolig är jag, reklamen ska ju liksom vara relevant för min blogg vad jag förstår. De flesta som vunnit tävlingen är ju nån form av kläd/mode/unga tjejer-bloggar..... Då känns det ju givet med reklam för smink, smycken och kläder.
Men jag då??
Jag är allvarligt oroad över att jag kanske bara får visa reklam för typ löständer, Regaine för tunnhåriga, Rejene mot hudbristningar, mediciner för sura uppstötningar, migränmedicin och annan typisk kärringreklam.....
Kanske kinkiga Johan kan sitta i ena hörnet på bloggen och visa hur glad han blir över en viss typ av blöjor?
 
Vad är min blogg för blogg?? Jag vet faktiskt inte själv......kan inte komma på vad den domineras av. Allt möjligt och ordbajserier?

Kommentera? Läs gärna här först! ;o) men lämna kommentaren till det inlägget du kommenterar till :o)

 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; varsågod! och tack :)

2008-08-29 @ 08:27:34
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Din blogg är en bra och läsvärd blogg! Skrattar ofta så gott åt allt som händer hemma hos er! Punkt slut!



Kram

2008-08-30 @ 17:33:54
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0