Hur gammal är du då?

Appropå fiddys.....
Jag ringde på en annan fiddy först för att höra mig för lite....
Killen som svarade var lite överdrivet snäll och tydlig i tonen. Han påpekade noga att det var en lätt och bra motorcykel, men att man ändå måste köra försiktigt och bla-bla-bla i lilla-vän-stilen.....
Efter ett tag frågar han om det är jag som ska ha den?
Ja, svarar jag.
Jaha! Vad skojsigt! Hur gammal är du då? *barnslig röst*
....jag undrar stillsamt vad grabben lider av men svarar ärligt att jag är 29 år.
-Oj! Gapskratt! Killen i andra luren får svårt att prata vanligt och försöker gång på gång kväva ett skratt.
Efter ett tag inser jag att han måste ha trott att jag var ett barn och tyckte det lät komiskt att en 29-årig tjej skulle ha en fiddy!
Jag kontrade genast för att låta lite mer vuxen med att min son har en barncross och jag ville också lära mig köra....och mannen har ju en som är jättestor..och...ja.....helt plötsligt kände jag mig skitlarvig!
Jag bad att få återkomma....jag ringde inte igen.....

Btw så är det en söt rosa-lila mockfjös i änden på avgasröret på min lilla motorcykel :o)

Kommentarer
Postat av: Olle

Synd du inte spelade in samtalet o la ut det här.. :D

2008-08-21 @ 23:01:18
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: Lovisa

Fin bild!

2008-08-22 @ 08:40:42
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0