Nominering

Jag har blivit nominerad av Monica och av Whatthefuck  :o)



Ganska enkla regler;
1. Nominera 5 personer
2. 4 av dom ska vara tillgivna läsare av din blogg
3. En ska vara en ny läsare och vara bebodd i en annan del av världen (lite svårt tycker jag eftersom det inte finns så många utlandsbloggare på blogg.se och hur stor är chansen att någon av dom läser min blogg?)
4. Du måste länka tillbaka till den som gav dej utmärkelsen, dvs mej.
Sedan stog detta; Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.
 
Förlåt...jag bryter dessa regler.....jag nominerar ALLA mina kära läsare som gör livet värt att skriva om! Vad vore min blogg utan er?
Så ni som känner er kallade eller manade, Tag den här nomineringen och nominera vidare!

Kram och tack till er alla!

Kommentarer
Postat av: Annica

Och av mig får du en nominering till.

Jag gillar din blogg och ditt sätt att skriva.

Så detta är mitt sätt att säga: Tack för att du förgyller min dag!

Sov gott!

2008-08-21 @ 22:45:19
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0