Födelsedagen

När vi kom till Furuviksparken på förmiddagen så ösregnade det....... jag hade ju räknat med det så barnen var åtminståne väl utrustade för regn :o)

Precis när man kommer in i parken så möts man av någon slags cirkusmusik från högtalare i marken, Loke stannade upp och dansade en bra stund i regnet, han såg så roligt ut!
En groteskt stor Nicke Nyfiken pratade han en bra stund med också, men då regnade det så mycket att jag inte vågade ta fram kameran.
Svärmor och svärfar kom och mötte oss i parken efter ett tag för att vara med på LOkes lilla födelsedagsfirande. Regnet kom och gick hela tiden, men mestadels var det faktiskt uppehåll.
De små killingarna var som alltid höjdpunkten, dom är ju så söta!
Vi åkte också tunnor, eller båtar...whatever... i Hedenhöslandet som tydligen inte var något Hedenhösland längre utan inte så mycket mer än en liten "flod". Skoj var det i allafall och barnen uppskattade det! Jag passade på att slänga över kameran till svärfar också och fick då själv vara med på kort!
  
Det blev en lyckad födelsedag för Loke och oss andra, trot regn :o)

Jag lägger upp mer, finare bilder sen, hinner inte nu!

Kommentarer
Postat av: Monica

Och mamma och pappa hadde också regn kläder ser jag !

;)

2008-08-14 @ 19:32:16
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: JULLAN

söta bilder, spec den stora bilden, han ser så himla gó ut, haha! :D men verkar som han haft en toppen födelsedag iaf! :)



Ha en bra kväll du med! :)

2008-08-14 @ 21:45:19
URL: http://juliahessling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0