Mumari tränar fiddy

Ojojojoj.....jag måste ha Sveriges sämsta muskler och kondition! Jag skäms!
Vi åkte iväg till en sandgrop under kvällen för att jag skulle få testa min lilla Fiddy! Jag är feg....jisses vad feg jag är! Farträdd, rädd för att ramla, rädd för at göra mig illa.....men skam den som ger sig, kanske den lilla motorcykeln kan hjälpa mig att bli lite tuffare ;o)
Jag åkte knappast fort och jag hoppade inget heller, ändå känner jag mig rätt mör i kroppen......pinsamt.....
Att jag var tvungen att låna mannens rygg och axelskydd gjorde ju inte saken bättre, de var enormt mycker förstora, skavde överallt och gjorde så att jag såg extremt överdimensionerad ut på MrFiddy :D
Hoppas jag får tag på skydd i min storlek!!
Kanske är skitlarvigt att trycka på sig en massa olika skydd när man kör så odramatiskt som jag, men jag inbillar mig att jag blir tuffare och lite modigare av skydden, och jag vill ju faktiskt lära mig att dra på lite!
Jag kommer alldeles säkert ha lite lätt träningsvärk i morgon......men ont ska med ont fördrivas! I morgon ska vi åka igen. Alfreds cross gick inge bra så jag hoppas vi hinner fixa den åt honom innan vi åker i morgon. Stackars mannen får mycket att greja med, idag fick han skruva med min eftersom det var en del fix på den när jag köpte den.
Förlåt fjortonåringen.....men det var inte sååååå stora fel.....

Mannen knäppte lite kort när jag körde men jag ser så fruktansvärt nördig ut när jag fis-kör med gigantiska skydd under tröjan så jag vet inte om jag törs visa nåt....hallåååå...jag är faktiskt 29 år!

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Nejdå - du kan inte ha sämre muskler och kondis än mig iaf! *ler*

Ser verkligen fram emot några härliga fartbilder på dig snart också ;-)



Nu ska jag hoppa ner i sängen och värma mig - fryser om fötterna efter att ha varit ute och gått med vovven i plaskvåta sandaler

Stor kram

2008-08-22 @ 22:13:23
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Monica

snart så är du en mästare på det med ;)

2008-08-22 @ 23:04:43
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0