Vad är pung?

Appropå mitt tidigare inlägg om blommor och bin så kom jag att tänka på ett samtal med barnen som inträffade för ett par år sedan....jag känner mig fortfarande rätt dum över det.....:
Vår hund Dumper var valp och bet och nafsade i mina händer, plötsligt slutar han och börjar i stället bita/klia sig på pungen....
Jag
: -Ja bit på pungen istället med dina vassa tänder!
Ellen: -Mamma, vad är pung för något?
Jag: -....öh....jo.... *blir avbruten av Alfred*
Alfred: -Det vet jag! *stolt*
Jag: -Jaha? *så bra :o)*
Alfred: -Det är något som bara pojkar har......här. *pekar i nacken*
Jag: -......mmm.... *byter samtalsämne*

Varför sa jag inte att det var fel och förklarade hur det ligger till???
 
    Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Jen

Hohoho! Ja men hur gör man det??

Har du sagt sanningen nu eller skjuter du på det? :P

2008-08-30 @ 16:04:25
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0