Dragon-man

Kvällens på er!
Till makens stora förtjusning så har vi varit på DragonGate och ätit middag hela familjen. Kinesisk buffé går alltid hem och det kan ju vara bra att grundmåla magen med något exotiskt nu innan all traditionell julmat ska knökas ner ;o)
Loke är grymt fascinerad av inredningen på DragonGate, under hela middagen stod han och spanade efter fiskar i "bäcken" som rinner inne i restaurangen.
Inte för att det verkligen fanns några fiskar där men Loke ville så stenhårt tro det så att han faktiskt såg flera stycken simma förbi!
Alla barnen blev mätta och nöjda, Ellen åt nog mest av alla tror jag! Nu sitter vi och slöar i soffan, jag håller på att redigera lite foton så det kommer nog snart upp något mer på bloggen!
Glöm inte min granutmaning!

Coolt foto va? Han är allt möjligt min käre make,
HelloKitty-man  
Hamburger-man

och nu Dragon-man!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa eller hur,kameran är våran baby nu,den åker med överallt=)

Ball bild, är det med lensbaby?eller e det lång slutartid?

Ball bild iaf!!!!

Tusen kramar

2008-12-20 @ 21:55:19
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: mumari svarar

Linda: Det är två foton ihoplagda, bakgrunden är fotat utan blixt med långslutartid utanför restaurangen och sedan manipulerad i ps. :o)

2008-12-20 @ 21:58:57
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0