Hjärnsläpp...


Jag är trött......

Var in hos Bloggkommentatorerna och skulle lämna en kommentar....det tog evigheter....

-Nä, inget fel i funktionen på deras blogg eller så, jag hade bara väldigt svårt att räkna ut 7+8 i huvudet.....

Får jag sova en liten stund på soffan kanske? :D

....jag som hade bra betyg i matte när jag gick i skolan....



Glöm inte bort att delta i veckans FreakyFriday!

Jag har även lagt ut en röstning med alla FF-foton som jag gjort, kika här!

Dessutom är det sista chansen att vara med och tävla om en unik bloggdesign!

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

15 blir det... Det är så lätt hänt med hjärnsläpp, men du kan ju försöka undvika det och ha en miniräknare vid datorn, eller räkna ut på "kalkylatorn" som finns i datorn... :P

Hoppas du blir av med hjärnsläppet :)

Kram Annie

2008-12-12 @ 16:43:35
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Marra

Skrattar Det är inte alltid lätt med huvudräkning, men jag hade skrivit 15. Men sen är jag värdelös på huvudräkning med ler

2008-12-13 @ 10:53:51
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0