Idag

Jag måste börja äta ginseng igen, jag är så sjukt trött hela tiden! Ge mig fem minuters lugn och ro och jag skulle somna på stört!
Det höll på att bli katastrof i morse när kaffet var slut, hur sjutton får man igång hjärnan utan kaffe?
En dusch och en tur till affären blev högsta prio i morse. Jag stannade till hos RondellHelena också och fikade en stund, min koffeinbrist korrigerades med alldeles för många kaffekoppar.
Alldeles nyss var jag med Ellen till tandläkaren, hon var jätteduktig, Loke däremot sprang runt som en skållad drake med sin nya tagg-mössa!

Två smarta saker har jag kommit på idag också;
1. Man skottar inte för att få bort snön, man skottar för att det inte ska bli så hal och packad is när det blir töväder.
2. Anledningen till att det är jobbigt att ha mössa är inte att den är obekväm, det är att man inte ser klok ut när man tar av sig mössan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig, kaffe är bensin för en trött mamma. Jag är så trött att jag inte ens kan sova när jag har möjligheten ha ha



Apropå mössa så har den faktiskt sina fördelar. Om man redan ser ut som einstein så gömmer man bara rufset under mössan.

2008-12-17 @ 15:54:41
URL: http://litenoettrig.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Svar: Min externa blixt köpte jag för ca 3000 kr men nu är priset för den runt 4000kr, så det är en del att lägga ut...

2008-12-17 @ 16:13:56
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Helena

Jaså tyckte du min uppfart va isig va????haha och för mycket kaffe fick du med ojoj

nu har jag iaf varit inne och röstat

ska knäppa massor med kort i kväll

2008-12-17 @ 16:33:19
URL: http://rondellhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0