Morr-spott-och-fräs

Morr-spott-och-fräs.....
Av någon anledning som eventuellt kan ha med min stigande ålder att göra fick jag för mig att vi skulle spela Bingolotto ikväll. Självklart glömde jag att köpa de förbaskade lotterna i affären (kan också ha med min stigande ålder att göra?).
Men nu för tiden så är ju även Bingolotto modernt så att man kan köpa sina lotter på internet och skriva ut dom. Skitsmidigt!
Tjohej du!
I tre timmar har jag försökt få fram de där lotterna från min dator!!!!! Jag kom så långt att jag fick betala för dom, men sen minsann var det stopp!
Jag har försökt att uppdatera och ladda om deras värdelösa lottsida fyrtioelva gånger och nu är jag VANSINNIG!!!!
Medan jag ilsket gör nya försök ser jag Lotta Engberg hånle åt mig i ögonvrån....
"Sitt inte lottlös"
-Jo men visst!
Gaaaahhhh!
Varför kommer jag ens på en sån korkad idé som att spela bingolotto? Det är väl till för pensionärer som inte har bättre för sig?
Jag är ju ung och full av energi, jag borde istället vara ute och svinga mina lurviga tillsammans med en flaska Diamantvin?

Nu ska jag försöka slå mannen i hockeyspel istället.

Kommentarer
Postat av: Jen

Tro mig...det är då inget att hänga läpp över.

Vi försökte oss på detta förra gången...

men gav upp efter 2 spel.

Sicken skit!

Aldrig mer....



Jag hoppas dock att kvällen trots detta missöde blev bra för dig! :)

Kram

2008-12-30 @ 22:28:32
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skit i bingolotto o bingolotta !!

Det är större chans att vinna över gubben i hockey =)

2008-12-30 @ 22:37:06
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: elena cn

Bingoskit!

Hoppas att du får pengarna tillbaka!!

2008-12-30 @ 23:12:29
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0