Testar att animera!

Jag har återupptäckt ImageReady! Det var åratal sedan jag använde det programmet :o)
Har suttit och lekt med det ett tag men det är svårt att göra något snyggt....
Jag är inte särskilt förtjust i färgglada blinkande manicker så mitt försök blev lite dovare ;o)
Jag har total hjärnsläpp annars! Kommer inte på en endaste grej som skulle vara kul att animera i ImageReady!
Förslag?
r>

...oj...vad hackig och ful den blev när jag laddade upp den på bloggen....
UPDATE: Hm...min animering verkar ju inte synas när jag laddar upp den....eller ser ni nåt som rör sig?

Kommentarer
Postat av: monica

ser inget hoppande

2008-12-15 @ 21:41:59
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0