God MORRgon....

God MORRgon....
Morr.....morr.....

Jag är inte glad på hundarna.....dom har hålt mig vaken halva natten.
Vid tvåtiden vaknade jag av att hundarna skällde helt hysteriskt och sprang racerbana på hela nedervåningen. Vi försökte säga åt dom att vara tysta men det hjälpte inte ett smack.
Tillslut så gick jag ner, Dumper skulle till varje pris gå ut så jag öppnade dörren och släppte ut honom. Då fattade jag varför dom var så upprörda.
Ute hörde jag en räv skälla, usch, det låter verkligen fruktansvärt när en räv skäller, elle vrålar!
Jag får kalla kårar på ryggen....
Jag tycker det låter som en gammal tant som skriker och tänker på Kommandoran i Emil i Lönneberga när hon hade ramlat ner i varggropen. Jag tyckte Kommandoran var väldigt läskig när jag var liten.

Idag ska barnen ha julpysseldag hemma hos svärmor, jag och mannen ska passa på att handla julklappar under tiden.

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Det är bra med levande vakter....vad härligt det ser ut att kunna ligga så där avslappnad som katten! Ha en bra dag med julpysslet.

2008-12-14 @ 10:28:15
URL: http://shaggkvist.se/wordpress
Postat av: Linda

Hoppas du har en bra 3:e advent darling!Jag skall åka in o handl lite mat o ngn julklapp tror jag bestämmt;)Sedan skall det iväg o käkas skicka u julgrötmumma

2008-12-14 @ 11:18:31
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: kidabouche.

svar; okej, vad betyder det ? :p

2008-12-14 @ 19:14:08
URL: http://kidabouche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0