God Morgon

Idag var jag uppe först av alla och hann dricka en kopp kaffe i lugn och ro innan resten av barnen vaknade.
Jag har suttit och laddat upp fler kort till min nya fotoblogg, jag har inte klurat ut alla funktioner i den än, men än så länge verkar den vara bra!
Jag ska snart göra mig och barnen klara för att åka till min kompis vars barn jag ska fota!

Vi ska mötas vid Sala Silvergruva, får se hur vädret är då, om vi kan fota lite där. Vi tänkte ändå passa på att kika i antikaffären där!
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Melina

fin bild

2008-07-01 @ 09:20:16
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Hej du... lycka till idag med plåtningen.... din fotoblogg... jätte nice, men hinner du verkligen med två, ...hmmmmm, oj då, jag glömde bort...du har ju 50 timmar på ditt dygn till skillnad från oss dödliga som bara har 24...hahahah, neeeej, ja bara skojja, hahaha... lite sarkastiskt humör idag.... ska snart på mötet, bläääääää.....hmmmm, /fotobloggen;svart?... är du säker, dom svartvita fotona tycker jag "försvinner", det blev för mörkt, men det är bara min oppinion... den var jätte stilig ;) Ha en störtmysig dag! Puss på dä!

2008-07-01 @ 10:20:48
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Linda

I Sala har jag bott=)

Ska ner dit till helgen, min killes föräldrar bor där.

2008-07-01 @ 10:38:09
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: monica

fin fotoblogg;)

ha en fin dag . ser framimot bilderna sen ;)

2008-07-01 @ 11:07:50
Postat av: Eva B

Tack Marie för alla underbara bilder som du visar!! Tar med hårddisken någon dag och tigger om några kort som jag kan rama in!

2008-07-01 @ 13:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0