Mumari goes blond....

Lite roliga och ganska träffande kommentarer till detta inlägg, fast ni inte visste om det:

whatthefuck  om Stupid Mumari:
Har du käkat mandarin skal nu igen!??? Hahahaha! (Hoppas allt är bra!)


Färgen kanske?

Olle  om Stupid Mumari:
Otekniska kvinnor...typiskt! ;)
Har du fått flint nu när du slitit ditt hår av frustration??
.....det hade kunnat lossna....jag hade kunnat bli flintis...

Eva (kramgo_72)   om Stupid Mumari:
Ajdå, det är alltså en sån här "slita-i håret-klia-sig-i-huvudet-se-ut-som-ett-frågetecken-dag" idag...
......bokstavligen...


Jag har alltså blekt håret, jag kunde inte kämpa emot min årliga wannabe-blond-mani längre. Börjar jag fundera på det så måste jag tillslut bli blond!
Det tog sin tid....började på eftermiddagen igår, först nu tror jag att det är färdigt, jag har en förpacknig med gyllenblond färg kvar, kanske jag har i den senare för att färgen ska bli lite varmare?

....dåligt kort med mobilen...

Nu ska jag jobba på att få styr på mina lockar. Jag har faktiskt äntligen accepterat att jag har lockigt hår. Förrut plattade jag det jämt, det har jag slutat med nu!
Jag ska faktiskt testa "vacker-utan-schampo-metoden". Så idag ska det inhandlas "godkänt" balsam!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det ser ju riktigt bra ut !

Jag skulle aldrig våga, har ju alltid varit brunett. Förutom när jag var luciakandidat här i samhället o fick för mig att färga håret RÖTT, inte så smart kanske =/

2008-07-10 @ 10:40:18
URL: http://lisen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så där =)

2008-07-10 @ 10:43:02
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Olle

Bra att du inte längre döljer din rätta intelligensnivå! ;)

Fy va elak jag va nu..haha.. :P



Du passar utmärkt i blont burr!

2008-07-10 @ 13:15:15
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Ovant att se dig blond - men snyggt bidde det! *ler stort*

Var glad du för dina lockar, själv har jag bara några få självfallslockar som kikar fram då och då. Vill ju ha lockar jämt!



Kram

2008-07-10 @ 15:24:23
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0