Shopping

Det blev både en del shopping idag och en fototur.
Jag handlade lite kläder till barnen, Ellen visar stolt upp vad hon fått framför kameran ;o)

långskjorta, tights och basketskor.
Fotot är förövrigt taget med mitt nya objektiv, kanske inte optimerat för modefoton (?) men jag måste öva mig på att hantera det! Det är stoooort.... Sigma 70-300 blabla-en-massa-siffror-och-bokstäver-bla-bla.... det är ett zoomobjektiv i alla fall, så jag ska kunna fota på långt håll! *glad*

Alfred fick också basketskor och nya jeans.

Jag ska strax lägga upp lite foton, jag fick mitt ödehus till sist!
Wtf, när ska du hänga med på upptäcktsfärd? ;o)
Jag är förresten mycket smickrad över att få min Tattar-Buick omnämd i din blogg ;o)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fin hon var lilla Ellen =)

Kul att handla lite ibland, i morrn bär det iväg till Linköping.

Hoppas vi hittar nå't skoj där =)

Ha de gott, Kram !!

2008-07-22 @ 23:44:21
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0