Fisk är underskattat!

Åh så gott det var med fisk! Det är helt klart underskattat! Min matlust har varit väldigt dålig senaste veckan, men den kom tillbaka nu med den goda maten!
Barnen vräkte i sig mat, fast dom åt ju fiskpinnar istället för regnbåge. Till och med Loke som ätit väldigt dåligt nu när det varit så varmt åt massor, fyra fiskpinnar fick han ner i sin lilla mage.
Nu badar barnen, ingen risk för kramp i den lilla plaskpoolen :o), men så vitt jag vet är väl det en myt?
Jag måste gå och fånga reda på min tvätt som blåst iväg. Tvätt som flyger iväg = torr. Mycket bra husmoderstips!
Oj! Nu blåser allt som inte är fastskruvat bort! Bäst att gå och fånga in Loke, annars hittar jag säkert honom högt i en trädtopp nästa gång vinden hugger tag i honom!
Det blev en riktig blåsdag idag!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Skojjar du.... fisk är vänner inte mat!!!! Har du inte sett "hitta Nemo" Du din mörderska!!!!

2008-06-09 @ 14:15:35
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0