Fotoblogg

Jag har skapat mig en fotoblogg! På prov bara än så länge. Jag knäpper så mycket kort om dagarna och jag vill ju inte tjata ut er läsare med bara en massa foton där det ena är det andra likt. Men ni som är intresserade, gå gärna in här och titta: mumaris fotoblogg
Jag har fått upp lite "gamla" foton under kvällen. Vi får se om jag kommer behålla den bloggen sen, det är bara en månads trial.

Annars har jag tillbringat kvällen med att rensa mannens laptop, den så kallade "typiska tjejdatorn" med ett djungelboksplåster som spacetangent. Den har varit knökfull med bilder och musik och myyyycket långsam. Jag har tömt i princip hela datorn in i min nya externa hårddisk så nu jäklar blev det fart i den gamla kärran!

Imorgon är det tänkt att jag ska åka och knäppa lite kort på en kompis barn. Undrar om han är lika kameradresserad som Loke?

God natt alla läsare, dröm söta Hello Kittydrömmar!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ser bra ut tycker jag! :)



Kram på.

2008-07-01 @ 21:22:56
URL: http://hagalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0