Foton från idag

Idag har Ellen och Alfred varit hos en kompis och lekt hela eftermiddagen. Jag och Loke skulle ha åkt och köpt patroner till skrivaren egentligen men vi åkte hem och tog det lugnt istället.
Vi tog en promenad med hundarna ner mot åkrarna och kohagen. Korna följer alltid med så långt deras hage räcker.
Strax innan det var dax att åka och hämta stora barnen somnade Loke givetvis på soffan. Inte mycket att göra åt, det var bara att väcka honom och bära ut honom i bilen.
Jag sitter och surfar runt lite efter intressanta platser vi skulle kunna besöka imorgon. Ellen och Alfred ska fira midsommar med sin mormor och morfar, annars blir dom rätt rastlösa av att bila runt på upptäcktsfärd med oss. Loke går utmärkt att ha med än så länge.
Det värsta är att vi inte har någon hundvakt. Gizmo är inga problem att ha med sig, men Dumper, han är ju som han är.
Jag kommer ihåg när vi hade han med oss till Motala..... 15 mil i sträck stod han och tokskällde i bakluckan på bilen.
Så vi får se hur det blir imorgon....

Ett egentligen ganska misslyckat kort på Dumper, men jag tyckte det blev rätt läckert ändå!

Jag och Loke sitter vid kohagen och fyller vatten.

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

bilden på dumper blev jättefräsig! :D

inte lika fräsigt att ha honom skällande i bilden.... fniss



glad midsommar ;D

2008-06-19 @ 18:20:39
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Linda m. 4 barn

fina bilder...hur gör du för och få en liten bit av bilden i färg och vilket program använder du ?

2008-06-22 @ 11:41:37
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0