Furuvik

Tjolahopp!
Lite mer uppåt idag!
Jag och mannen har varit på Furuviks djurpark idag med Loke. Dom stora barnen har varit på kalas hos sin kusin hela dagen. Jag fick lite dåligt samvete att åka till Furuvik utan dom, men vi kommer att åka dit igen snart allihopa!
Det som lockar dom stora barnen mest är ju faktiskt tivolit, så idag passade vi på att frossa i djuren :o)
Jag älskar att titta på djuren, jag blir som ett barn själv! Det är såå roligt!
Loke var inte så impnerad som vi trott. Det var nog mest jag som var överväldigad.
Det absolut roligaste är att gå in till dvärggetterna, dom är såå söta!
Efter sommarens första Furuviksbesök brukar min årliga "jag-vill-ha-en-dvärgget-mani" börja.......
Jag ska lägga in foton strax, jag råkade fota allt i raw-format så det tar lite längre tid att få ordning på dom!

Tack för alla era kommentarer som får mig på bättre humör! Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: monica

konstigt det där hur vi mammor alltid får dårlig samvet för allt eller hur?

Men som sagt är ju bara att åka tillbaka;)

2008-06-29 @ 21:12:24
Postat av: Mumari svarar

Monica: Ja, det måste vara typiskt mammor att få dåligt samvete för allt, jag har nog det konstant!

2008-06-29 @ 22:35:35
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0