God Morgon

Min blogg ligger nere av någon anledning, det står bara errormeddelande på sidan. Hoppas spotlife fixar det snart!

Jag bloggar ändå för jag antar att inläggen kommer synas senare!
Loke väckte mig med en stekspade i morse, vad i hela friden gjorde stekspaden i vårt sovrum??
Idag ska det visst kunna bli upp mot 30 grader varmt ute! Mannen ska jobba och vi ska bara vara hemma och ta det lungt!
Vad ska ni göra? (förväntar mig inget svar eftersom bloggen är nere....sjukt knäppt att jag ens skriver!)


Kommentarer
Postat av: EER

God morgon!



Visst är det tråkigt när ens partner "måste" jobba just när det är såhär fint väder. Man borde ju packa picknickväskan och dra ut på utflykt, eller hur?



Jag överväger att fixa själv en korg med bullar, kaffe och saft och ta mig ut ur huset... t.o.m. trädgården/soldäcket fyller en funktion idag. Jag gör nog det nu. Gör du också det, om du vill :)



Ha en underbar dag!





//E

2008-06-01 @ 08:48:20
URL: http://eer.blogg.se/
Postat av: Alexandra

God morgon! Vad fint det var vid Gysinge! Hade inte en aning om att dom där broarna fanns. Synd att dom inte var mer lätttillgängliga.



Vi har precis kommit hem, jag och pojkarna, från en liten runda inkluderande kartongslängning i Tärnsjö och sedan kreditshopping i Månkarbo. Åkte väl förbi dig på vägen dit kan man tänka.



Är så trött idag eftersom Loke ville upp redan vid fem. Hoppas på att få sova ifatt lite i eftermiddag, men tills dess blir det att vara huslig eller något här hemma.



Oj sicken lång kommentar det här blev då!

2008-06-01 @ 09:59:55
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com
Postat av: Marie

EER: God morgon själv! Ja, det är jättetråkigt, vi brukar ofta åka i väg på utflykter och upptäcktsfärder när han är ledig, idag hade varit en perfekt dag! Men vi gjorde en trevlig oplanerad utflykt i gårkväll, dock utan picknickkorg ;o)

2008-06-01 @ 10:20:01
URL: http://mumari.se
Postat av: Marie

Alexandra: Då borde du ha passerat mig :o) Kreditshopping lär nice ;o)

2008-06-01 @ 10:22:48
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0