God Morgon

Idag har en viss Loke vaknat på fel sida.... det sprattlas och sparkas och kastas saker. Hoppas det lugnar ner sig snart....
Idag ska jag leka parkanläggare :o)
Min vän Alexandra kom hit igårkväll med en ruschkana från en lekpark som skulle rivas, hennes sambo har ordnat den åt oss!
Loke såg den genom fönstret och förstod på en gång vad det var.
Problemet är att jag illa kvickt måste komma på hur jag ska montera upp och fast den eftersom det bara är själva kanan. Jag måste alltså ordna en liten trappa och få fast den i marken! Helst ska det vara gjort innan vi går ut också eftersom barnen vill åka omedelbums!
Sen har jag tänkt att jag ska fortsätta gräva i det stora jordiga hålet som hundarna har grävt på gräsmattan. Det får bli en sandlåda inspirerad av Whatthefuck! Hennes sandlåda ser ut som en damm med sand i, superläckert, jag knäppte ett kort när jag var där men jag hittar det typiskt nog inte.
Antagligen kommer jag inte hinna med det jag har tänkt i dag, lika bra att ha den inställningen från början....
Solen skiner i alla fall :O)

En haltande pappa-and från Ulva Kvarn igår.

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Den här såg mysigare ut, hahaha... ankan såg ju farli ut! Hahaha... ha en bra dag... det ska jag försöka ha... tonåringens mamma "fittar"!!!!!!! Jag har nu brytit sekretessen!!!! Jag är less på kärringjäveln och nu skriver jag vad jag vill!!!! Dom får väl stämma mej! HA!!!

2008-06-26 @ 15:36:54
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

haha, läste just din kommentar om din dotter... att hon beter sig som en tonåring redan... hmmmm, hon var ju uber snäll när hon va här, hahahaha.... hon verkar jätte go... oroa dej över din lampa istället, hehe

2008-06-26 @ 17:33:53
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

som du kanske märkt så har jag hakat upp mej på din lampa... förlåt... haha,

2008-06-26 @ 17:34:34
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi kolla mitt inlägg i bloggen=)

Tack ännu en gång!

2008-06-26 @ 17:55:21
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0