God natt

Det gick ju jättebra att ta en tupplur på soffan vid niotiden på kvällen ;o)
Jag vaknade med ett ryck vid elvatiden av att mannen ringde för att meddela att han var på väg hem. Av någon outgrundling anledning låg jag och sov iklädd kjol och mannens fleeceväst, insvept i ett stort täcke, men en klibbig svettig "bebis" på armen. Vardagsrummet är dessutom hur varmt som helst.
Jag fattade ingenting när jag vaknade, jag inbillade mig för en stund att jag var sjuk och hade feber, det var därför jag låg insvept som Jesus i en krubba på det där viset!
Men nu så, nu har jag vaknat till ordentligt, det är ju jättebra med tanke på att jag säkert kommer att vakna senast klockan 7 i morgon bitti....

Hoppas jag kan sova nu!
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst är det hemskt att vakna upp så där med ett ryck, o innan man vet var o varför man är där man är. Hoppas du sover gott i natt i alla fall =)

2008-06-07 @ 00:59:07
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Mumari svarar

Lotta: Haha, ja det är så hemskt så det blir komiskt!

Jg är tokpigg nu, men ska försöka somna ändå! :o)

2008-06-07 @ 01:05:42
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0