Hemma igen

.......med halva bakluckan full av olja från växellådorna jag transporterade där.....
Det gick enkelt och smidigt att lämna växellådorna, jag körde inte ens fel en enda gång ;o)
När vi skulle hem tog vi en gen(om)väg över Uppsala. Jag och barnen sprang in i Gränby Centrum och reashoppade lite. Det börjar bli urplockat nu.
Hittade två tröjor till Ellen, 29 kr styck och två bodysar till Loke för 29 kr. Till Alfred var det inget av det jag föreslog som dög, han försökte lirka åt sig en leksak i stället. Men det gick stränga Mumari inte med på den här gången. Det var rea-shopping av kläder sim gällde.
Till mannen köpte jag ett par Blendjeans. Hoppas dom passar och hoppas framförallt att han vill ha en sådan modell jag köpte!
Till mig själv blev det tre par hellokitty-strumpor. Så söta! Det är så sällan jag använde strumpor så när jag väl gör det kan jag lika gärna göra det med stil!
Kanske visar kort sen. Nu ska jag försöka vila på soffan en stund, huvudet håller på att sprängas....

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

jag skratta högt åt det du skrev och jag som var så ledsen i dag. du skrev

(ofta till ett inlägg där man just skrivit hur man mår :

2008-06-30 @ 14:59:09
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0