Lövsta Bruk

Igår efter att jag köpt den gräsliga "tattar-buicken"-med-flådig-inredning åkte vi till Lövsta bruk. Det är riktigt vackert där!
Mamma och pappa var där med barnen så vi letade rätt på dom och lastade över ungarnas grejer i vår nya limousin. Mamma och pappa hade varit där ganska länge så dom åkte hem och vi gick en runda och tittade. Barnen fick då två lekstunder i Barnens Bruk och två promenader i området.
Barnens Bruk är ett litet hus där det är som ett minijärnbruk, där barnen kan leka! Jätteläckert!

Foto från barnens bruk.

  
Foton från Lövsta Bruk

För er som bor i närheten kan jag verkligen rekommendera ett besök dit!

Kommentarer
Postat av: Linda m. 4 barn

vad fint det ser ut och vilket spegelblankt vatten !

2008-06-22 @ 11:38:22
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tänk att jag bott i denna underbara miljö! Längtar så tillbaka ibland, speciellt på somrarna då vi alltid hade torsdagspicknick i parken eller simmade på mornarna efter en stavgång. Men jag saknar inte snokarna...



Visst är Barnens Bruk häftigt!

2008-06-22 @ 15:13:40
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com
Postat av: Mumari svarar

Linda: Det var underbart vackert där! :o)



Alexandra: Vaddå! Är det mycket orm där??

Jag skulle lätt kunna nöja mig med att bo i en "liten flygelbyggnad" Jag måste inte bo på själva herrgården ;o)

2008-06-22 @ 22:40:21
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0