Lunch

Jag sitter och väntar på att köttet ska bli klart i ugnen, det blir en sen lunch.... först skulle jag ha gjort färdigmarinerade kyklingspett i ugnen, men när jag skulle ta ur dom ur förpackningen så var dom alldeles upplösta! Som mos, blä! Och datumet hade inte gått ut. Så det blev till att rota i vår tomt ekande frys. Jag hittade på marinerade karréer, dom tog megalång tid att tina, men nu är dom i ugnen i alla fal!
Jag håller på att tvätta för fulla muggar, sängkläder. Det blåser en hel del idag så det känns obligatoriskt att tvätta massor.
Mellan varven redigerar jag lite kort från Broarna i photoshop, det var sån upplevelse att åka dit igår så jag kan inte tänka på annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0