Prima Ballerina

Jag blev borta hela eftermiddagen. Först hämtade jag upp Ellen vid bussen och sedan åkte jag och alla barnen till gården där min man jobbar för att hälsa på och titta på korna i hagarna.
Det blev fika där och sen tog jag och barnen en promenad runt hagarna. Det ser så härligt ut när ungdjuren springer runt i gröngräset!
Jag ska lägga in foton strax, ska bara redigera dom lite.
På hemvägen stannade vi till på Karlssons. Jag köpte upp ett nytt gäng topar att måla på och ett par ballerinaskor.
Ballerinaskorna var ju en historia för sig... det är tredje paret jag köper där för den hiskeliga summan av 39:-!
De första paret jag köpte passade inte mina deformerade fötter. Nästa gång jag var där köpte jag ett annat par, ett par som var mycket svårt att pussla ihop eftersom alla skor ligger huller om buller i olika färger och mönster och storlekar. Jag är mycket nöjd med det paret.
Nu var det nästan slutsålt, men jag såg ett par som jag absolut ville ha! Jag provade, dom passade, men kändes lite mysko....jag tog av mig dom och läste på storleken/storlekarna....det var en 37 och en 38! Och det fanns inga fler i samma färg! Men det gick ju att ha så, det känns bara en liten liten skillnad.
Jag frågade om dom hade fer på lagret, men icke...
Så jag köpte det omaka paret i allafall, dom får passa ihop ändå! Det är ungefär som mig och min man, han är lång och jag är kort, whats the problem? Vi passar ihop i alla fall ;o)

Vem vet, nästa gång jag åker dit så kanske dom har fått in nya, då kan jag ju köpa ett till omaka par!


                            
Glöm inte MisoPrettytävlingen HÄR             Och vinn en CupCake-top HÄR


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jättesöta! Dom kommer säkert överens ska du se ;)



2008-06-05 @ 19:57:30
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com
Postat av: Ann

Hahahaha! Min man är också lång och jag kort...men som sagt vi passar så bra så:))

Sonens magsjuka?? Bättre??

2008-06-05 @ 20:12:38
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Mumari svarar

Ann: Sonens magsjuka som bortblåst, det var bara en gång i natt, måste varit nåt han ätit! Skönt...

2008-06-05 @ 20:22:12
URL: http://mumari.se
Postat av: Linda

Åh paketpris kanske,gud vad jag tjatarhahahoppas du har haft en underbar dag o imån är man ledig gött värre!

2008-06-05 @ 20:35:54
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: maria

Tack :)

Vilka söta skor !

Ha en toppenkväll du med.

2008-06-05 @ 21:46:09
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0