Till Rebecka

Det verkar vara krångel på alla möjliga sätt på publishme! Jag har suttit och försökt svara på ere gulliga kommentarer men vissa bloggar verkar inte gå att kommentera! Eller också så dyker det upp tio kopior av samma kommentar!

Jag måste bara skriva en rad om en jättegullig läsare! Rebecka, jag hade tappat bort hennes bloggadress och inte hittat på henne bland mina gamla kommentarer. Men idag så var hon in och skrev till mig, jag blev så glad att jag hittade henne igen! Jag tycker hennes blogg är helt underbar och hon är en sann äkta läsare som betyder mycket för mig :o)

Och Rebecka, jag kan svära på att du inte slutar som nån gammal speedad Katt-Kerstin! Skulle du trots allt göra det så har jag en liten murrig timrad stuga som skulle passa finfint för just en Katt-Kerstin :D

Trädskäraren kan vi ju dela på ;o)

Förmodligen den bästa svenska tv-serien som har gått på tv!


vinn en CupCake-top HÄR

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag gillade oxå den serien !

Jag fick kommentaren men den visas visst inte på min bloggsida än, knasigt !!

Jag jobbar i en Coop nära butik i Silverdalen 2 km härifrån.

Hur gammal är Loke, är du mammaledig ??



Ha de bra, kram =)

2008-06-10 @ 00:00:32
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hahaha, men åh vad söt du är. :D

Och Katt-Kerstin goes Platoon, I love it! ;) "..sågat dig i maa-gen..!" Haha, hon är FÖR bra!



Tack. :)



Hur är det med du idag? Jag har en bok som heter Glassnostalgi faktiskt och när jag var liten åt jag allra helst Puckstång med jordgubbssmak. :P Men det var väldigt vad segt det går med kommentarerna i det här landet idag? Kan inte skriva nästan.. uuh..





Kramar!

2008-06-10 @ 20:00:58
URL: http://hagalen.blogg.se/
Postat av: Mumari svarar

Rebecka: Åh! En heja-björn-vän! Vi har hela serien på dvd, den går stadigt nästan varje kväll när vi går och lägger oss! Katt-Kerstin är bäst!

Kram

2008-06-10 @ 20:12:15
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0