Födelsedagsförberedelser

Jag fick mani på tårtan! Jag springer och öppnar kylskåpet i tid och otid och förväntar mig att få se en utflyten fläckig pöl därinne i stället för en tårta...... men än så länge ser den lika dan ut som när jag ställde in den!
Jag och barnen har varit och köpt en blombukett och liten magnet med texten "Det var inte för hennes matlagning jag gifte mig med henne..." som en gardering tänkte jag, ifall tårtan smakar apa. Då slipper jag bli förvånad om just dom orden slinker ur mannen, då har jag liksom själv sagt det först! Ska fota den sen.

Fantasifull (hoppfull) som jag är så köpte jag också en slags lott. Själv har jag aldrig vunnit på någon lott, men jag frågade på kiosken vilken man vinner mest och oftast på och den köpte jag.
I vanliga fall kan man ju få lite lätt ångest i själva skrapögonblicket om man ger bort en lott i present. Men i det här fallet räknar jag benhårt med rättigheter till i alla fall halva vinsten!
Idag kom också en extern hårddisk som jag beställt på rea. 500 GB. Det var i sista sekunden eftersom min dator är helt proppad. Jag har börjar flytta lite dokument och bilder, men jag ska flytta allt tror jag och installera om windows.
Jag hade också beställt två filter till min kamera, ett UV-filter och ett polariserande filter. Har bara provat som hastigast, men det polariserande ger snygga kontraster och djup i molnen på himlen i alla fall!

Nu är mannen strax hemma, ska plocka lite i köket...


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Haha, lycka till....den e säkert jätte go men om den nu inte skulle vara det behöver du knappast oroa dej. En man som poserar i gummistövlar och kallingar måste älska dej djupt, hahaha! Ha en bra födelsedags fest!

2008-06-24 @ 20:16:56
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag blir oxå lite så där när jag köper lotter åt nån annan, storvinsterna vill man ju ha själv ju =)

Det går ju bra att köpa till nån inom familjen så man vet att man får del i vinsten om det mot förmodan skulle bli nån !

Ha de gött, Kram !

2008-06-24 @ 23:27:49
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0