Vinnare av CupCake-topen!

Tack alla som ville vara med och tävla om CupCake-topen!
 
Det blev en enkel motivering som fick vinna:

Vanadesse. #5 Jag brukar itne tävla men det där va skitfint!

Jag skulle vilja bjuda min söta morfar på en cupcake. Han är en gottegris och världens bästa morfar som alltid ställer upp.
2008-jun-02 kl. 18:56 Blogg: designingeverydaylife.blogg.se/

Jag är avundsjuk, jag har varken morfar, mormor, farmor eller farfar kvar i livet! Därför lottade jag mellan er som hade liknande motivering och vinnaren blev Vanadesse!
Grattis! Maila mig din adress!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

ÅÅÅH va glad jag blir! Wiiie :D Mailar genast! Tack tack tack!

2008-06-16 @ 19:01:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0