Äntligen hemma igen!

Jag och Loke for in till stan imorse efter att dom stora barnen åkt till skolan. Kvällen innan hade jag och mannen lastat två stora traktordäck på flaket på chevan. Det var nätt och jämt att dom fick plats och dom surrades med en hel drös med spännband.
Jag lovar att chevan sjönk ner en halvmeter av tyngden och förvandlades raskt till en lowrider!
Det kändes verkligen hur tunga däcken var när vi åkte, rätt läskig känsla men det gick bra. Jag körde in dom till en däckfirma för försäljning och sedan glassade jag och Loke in på McDonalds drive in.
Bloggskadad som jag är knäppte jag ett kort där jag och chevan speglades i en skylt ;o)

När vi ätit åkte vi till Gränby Centrum och tittade i lite affärer. Det var en hel del rea. Jag köpte ett jättesött linne med Tweety på i storlek 140, passade perfekt. Jag hittade också en enkel kjol bland barnkläderna och ett par larvigt ljusrosa tights att ha till! Passar det min image?
Jag tänker till och med vara så larvig så jag lägger upp kort på min nya outfit när jag lagt in korten i datorn!
Det var så skönt att gå runt själv i affärerna med bara Loke, han sov i vagnen och var lugn, inga tjatannde barn och ingen suckande man!
Att gå och shoppa med en suckande man i hälarna är banne mig värre än tjatande barn ;o)
Varför kan inte stora köpcentrum ordna en inrättning för shoppingtrötta män? Med tv-spel, lite biltidningar och afficher på Baywatchbrudar på väggarna! För att få lämna in sin man där kan man få lämna exempelvis en bil eller husnyckel i pant, så dom är säkra på att man löser ut honom när man ska hem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0