Hudvård och fika!

Min vän Mia har varit här idag och fikat. Jag var lite nere så min snälla Mia köpte med sig en kexchoklad och en Pucko till mig! Mia vet hur man muntrar upp en Marie :o)
Jag har fått hem mina saker från skogsrået också!
Vilka fina produkter. Jag fick ett massagehjärta som doftar gudomligt, man ska massera kroppen med det så smälter det av kroppsvärmen och smörjer. Det ska bli roligt att prova! Sen ett jättefint skimrande läppglans, Isranunkel heter färgen. Och Morotslotion som skimrar lite i guld. Jag är helt fascinerad över att man kan göra så fina naturliga produkter och det jag har testat kan jag varmt rekommendera!

Gå in på Skogsråets webbshop eller var med i tävlingen där du kan vinna personligt anpassade produkter här!
Det är ju också en grej som känns extra lyxig, om man har någon speciell typ av hud eller problem så kan Sofie som gör produkterna oftast anpassa till just dig!
Hoppas det går bra att kommentera nu när min blogg är flyttad förresten!

Kommentarer
Postat av: Majken

tack så mycket!

hoppas du får en underbar dag :)

2008-05-08 @ 15:28:10
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

det låter härligt med massageolja

2008-05-08 @ 23:03:17
URL: http://daloatf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0