God morgon

God Morgon!
Vi hade strömavbrott i går kväll så det blev ingen kvällsblogggning.
Vi hade en massa rådjurskött kvar från i förrgår så det värmde vi i ugnen till middagen, till det gjorde jag potatisgratäng och kantarellsås. Det var så himla gott med grillat rådjurskött! Och det blev bara ännu godare efter att ha stått i kylskåpet en dag och dragit i sig kryddorna. Jag måste be mannen kolla om vi kan få tag i mera rådjurskött :o)
Precis när ungarna skulle gå och lägga sig så blev det strömlöst, barnen blev helt förskräckta och Alfred var lite orolig att kanske även solen försvunnit så det skulle vara mörkt idag ;o)

Men jag kan lova att solen strålar för fullt! Gräsmattan är nyklippt och björkar och buskar är alldeles gröna!
Idag kan jag faktiskt säga att det är en härlig morgon!

Var med och tävla i någon av mina tävlingar!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0