God Morgon!

Sovit gott?
Lilla Loke som har sovit i vår säng säkert alldeles för länge enligt många (han blir 2 år i augusti) har nu börjat sova i egen säng. Vad tomt det kändes första natten! Men då står hans säng vid vår fotända, så han är inte långt bort!
Jag tror att Loke egentligen sover bättre i egen säng också, men vill han klättra över till oss på natten så kan han ju lätt göra det!
Ibland vägrar jag inse att han faktiskt inte är en bebis längre.......eller....jo....lite bebis är han väl än...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det kändes tomt, kommer ihåg känslan av en helt öde säng ...........

2008-05-15 @ 11:02:05
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Annas
Postat av: Rebecka

Bebis är man i mångt och mycket genom hela livet tycker jag det känns som. Din lille Loke är ju toddler och det är mycket bebis fortfarande va? Sen lär han ju vara din lille bebis även när han är 40, tror du inte det? ;)



Min ena lillebror ammades tills han var 3.. det är svårbräckt. :P

2008-05-15 @ 21:44:27
URL: http://hagalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0