God Morgon!

Solen skiner igen! Det är förvisso svinkallt ute, men det är ändock sol! Hoppas den kommer att hålla i sig!
Vi skulle ju kollla på film i går när vi gick och la oss. Jag kan inte kolla på film, jag somnar på en gång!
Den här gången höll jag mig vaken i 20 minuter ungefär.
Det var märkligt när vi satte i filmen, dvd-skivan var silverblank på båda sidorna, jag satte i den i spelaren åt der håll som den låg i i fodralet och tänkte inte mer på det.
Filmen började.....på tyska med svensk text! Hur vi än bläddrade i menyerna fick vi inte fram engelska. Ilsken antog jag att det var därför den var så billig....

Till sist läste vi på fodralet och där står det: Sida A, Tyska, Spanska. Sida B, Engelska.
Mannen tänkte gå och vända på skivan i dvdspelaren, jag skrattade och a att det är väl ingen j*kla LP-skiva med två sidor!
Men det VAR två sidor på den! Jag har aldrig sett en dvd eller cd med två sidor? Eller är det bara jag som är totalt insnöad?

Kommentarer
Postat av: Olle

Du är lite insnöad... ;)

2008-05-19 @ 22:15:05
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Marie

Olle: Vaddå....har du sett såna skivor förrut....?

Borde jag radera detta inlägg?

2008-05-19 @ 22:19:58
URL: http://mariwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0