God Natt

För en gångs skull går vi och lägger oss i ganska skaplig tid! Duktig jag :o)
Förmodligen kommer jag på grund av det vakna utvilad med ett strålande humör, eventuellt är jag så pigg och huslig så jag stiger upp och bakar frukostbröd med hemkokt marmelad till som jag överraskar min imponerade familj med. När alla har ätit en idyllisk frukost tillsammans tar vi en promenad hand i hand som en enda lång kedja med hundarna lyckligt skuttande brevid oss.
Ja, nu ser jag nästan fram emot att klockan ringer i morgon bitti!
Gör inte ni det?


Tävla och vinn en top designad av mig här!

Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: Tack, tror att det gick hyfsat bra faktiskt :)

2008-05-27 @ 23:01:31
URL: http://m0rris.blogg.se/
Postat av: Louise

Hhee det var lite roligt att se en Ko som Header på en blogg!! hehe det är inte så vanligt bland alla kläder och ego bilder här i blogg världen! :P

2008-05-27 @ 23:51:38
URL: http://louisebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0