Göra reklambrochyrer

Hemma en snabbis innan jag ska åka och handla. Jag har varit i Huddunge på dagiset för att prata om några reklambrochyrer som jag ska hjälpa dem att göra! Det ska bli riktigt roligt. Jag ska också göra reklamblad för själva Huddunge, promota den lantliga idyllen som faktiskt råder på riktigt i Huddunge!
Jag fotade lite med mobilkameran, men jag kanske måste låna en bättre kamera.
Jag fyllde också i ansökningspapper om att ha Loke på dagiset. Det verkar helt underbart där!
Men det blir absolut tidigast till hösten! Lilla Loke är ju mer eller mindre bebis fortfarande ;o)
Jag åkte där ifrån lagom tills det var dags att ställa sig och vänta på barnen vid bussen, jag ser ju till att vara där minst tio minuter innan bussen ska komma eftersom det åker runt en gubbe i en röd bil i trakten och försöker locka till sig barn...
Det värker satan i armen, den blir bara snyggare och snyggare dessutom!
 
Jag ser väldigt rund ut i ansiktet såg jag....har jag månne lagt på mig några kilon?
Håll förresten med om att stammen som Loke klättrar på ser ut som ett drakhuvud!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

VAd jobbar du med? Jag tränar friidrott stämmer :)

2008-05-13 @ 15:49:36
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: jennan

haha har som för mej du sa att du skickat det för lääääääääääänge sen men posten e svin svåra att lita på hehe! me like it hehe hur har din dag varit då bara bra eller?

2008-05-13 @ 16:05:02
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Va!? Sjuka jävla gubb-as! Det finns minst en i varje by/stad verkar det som.



Drakhuvud ja! :D Tänkte det innan jag ens såg att du skrivit det.

Och du ser inte speciellt rund ut i ansiktet? Du har väldigt fina drag dock och skulle nog säkert ha det även om du "fluffade" till dig lite. ;)

2008-05-14 @ 14:43:39
URL: http://hagalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0