Halle Berrys grav-fläsk

Morgonsurfar lite på Aftonbladet. Jag halkar in på en artikel om Halle Berry, om hur snygg kropp hon har fått bara några veckor efter att hon fött barn. Alla stora stjärnor lyckas få tillbaka sin superkropp mycket snabbt efter att dom fött barn....
Jag fattar inte!!?
Ok, jag kan gå med på att man kan tappa vikt i kilon. Men resten då? Det är ju inte bara extra kilon man lägger på sig när man väntar barn. All extra hud och bristningar? Eller får inte kändisar det?
Kan man träna bort det så är jag den första att börja träna!
Det är riktigt orättvist, och visst, bilder retuscheras, men det går ju bara att retuschera stillbilder!
Jag var som absolut tjockast när jag väntade mitt mellan barn Alfred. Då gick jag upp runt 27 kilo. Det är myyycket, tänk er det till en längd på 156 cm och en startvikt på 42 kilo! Huden såg ju för sjutton ut som bäckebölja!
Och ju mer man går ner i vikt, ju större känns huden och mgen antar slutligen en orm liknande en skrynklig jätte-pung.
Jag har alltid gått ner alla kilon ganska fort utan ansträngning, men huden? Vad gör man av den? Jag kan ge mig sjutton på att stjärnorna snittas, sen passar dom på att karva bort överflödig maghud och syr ihop magen tajt och fin igen.
Det hade jag med velat......
... men bara veckor efter att hon klämt ut sin dotter syns i
Beach 2008 för min del? No way.....

Kommentarer
Postat av: Olle

...eller så döljer dom maghuden under kläderna!? :)

Eller så använder dom nån fantastisk superduperhudkräm som drar ihop hudens rynkor och gör dig 30 år yngre på bara 3 sekunder eller nåt sånt.... ssshhhwwwwuuupp låter det när dom stramas till...



Halle Berry är GRYMT snygg förresten.... :P

2008-05-26 @ 08:42:54
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Marie

Olle: Jag vill också höra ett sånt dära kräm-ssshhhwwwwwuuupp!



Jag är inte ett dugg avundsjuk på Halle Berry :s

2008-05-26 @ 08:47:14
URL: http://mumari.se
Postat av: Rebecka

Jag undrar samma sak. Inte för att jag själv varit gravid men jag har varit överviktig, gick upp över 10 kg på mindre än ett år för några år sen. Gick ju ner sen tack vare träning men mina lår är det ju adjöss med, likaså rumpan. Hudbristningarnas förlovade land liksom.



Men det finns säkert sätt att opererade bort skiten, dyra sätt som bara "eliten" har råd med. Min vidrigaste syster tog ett lån för att kunna göra en tummy-tuck för runt en månad sedan. Visst, var och en bestämmer själv.. men jag tycker det är skit av henne at prioritera sitt utseende före exempelvis el och isolering i sina två barns rum..



Jag har ju bara sett bilder på dig och antagligen gömmer du all extra hud och bristningar väldigt väl, men om man ser enbart till din figur så har jag skitsvårt för att tro att du öht varit gravid. Skulle vilja ha din ämnesomsättning! :)



Btw, hoppas du mår bra. Nya sidan är jättefin. Kram.

2008-05-26 @ 14:16:05
URL: http://hagalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0