Handlat

Idag var jag förutseende när jag handlade med Lill Stor-Loke...... Jag ebjöd mig att bära honom första biten i affären för att undvika incidenter som igår. Det funkade!
Så Lilla Stor-Loke har varit en riktigt duktig pojke och troget kört rullkorgen åt mig. Jag hade min plånbok låg i botten på korgen och när vi plockade upp varorna i kassan tog han fram plånboken och pillade fram mitt visakort och skulle ge till tanten i kassan. Tänk vad han snappar upp! Att han inte börjar prata snart när han kan så mycket annat!
 Tuuung korg och envis unge Egen liten påse med paprika
 Bär själv hela vägen Framme vid skruttibangbangbilen
När Loke bär och fixar så måste han låtsas att det är tyngre än det är, när han bar påsen med paprikan stånkade han och pustade medvetet dramatiskt!
Nu är det strax dax att kila ut, hoppas jag inte klantar mig och gör illa mig idag igen!

Kommentarer
Postat av: Rocky

Ja ficka på knät är ju ashäftigt, att ingen annan har förstått det ;) ..hur långt har ni kommit typ då? känns designen bra nu? :) Hoppas du har en bättre dag än du hade igår! :D Kram

2008-05-13 @ 20:31:55
URL: http://itsrocky.se
Postat av: Johanna

Vilka söta kort! Visst är det häftigt vad de fattar fast de är så små! Kram

2008-05-13 @ 20:35:13
Postat av: Mia

Hej! Vilken smart mamma du är, avleda är det bästa man kan göra. Höres i morrn! Kram och Natti

2008-05-13 @ 23:09:31
URL: http://msockertopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0