Jag ser när dom förökar sig...

Jag blir galen på alla dessa flugor! Vi bor ju som sagt på landet och då hör väl flugor till....men denna mängd! Och jag bokstavligen ser hur dom förökar sig! Så fort jag vänder ryggen till så sitter dom och nuppar på min dator.
MIN dator av alla ställen! Den verkar ha förvandlats till ett sunkigt drive-inmotell. Men det är omöjligt att fånga ett kärlekspar på kort, det är inga 4 sekunder där inte! Snarare en halv sekund, smidigt....
Jag skulle ha köpt fluspray igår när jag skulle till Tierp, men då gick ju min bil sönder istället.....


Vill du vinna en top målad av mig? Klicka här!


Klicka här och ta chansen att vinna kitschigt läckra priser ;o)

Kommentarer
Postat av: Olle

Asgarvar...du har öppnat flugbordell på datorn...hahah :)

2008-05-31 @ 22:40:24
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0