Kvällsblogg

God kväll på er!
Vilken seg dag det har varit idag, bortsett från stressen som uppstod när jag var på väg till bilbesiktningen. När jag var färdig på besiktningen åkte jag till Mia en stund och fikade kladdkaka. Choklad är en mer eller mindre nödvändighet såna här trista och grå dagar!
Under kvällen har jag fodrat och vattnat djuren, smörat för våra Highlands och fått en massa blöta pussar av ena fjolårskvigan. Hon blir mer och mer nyfiken och orädd!
   
Mannen kom hem sent och har precis ätit kvällsmat. Nu ska vår gråa ruggiga kväll piffas upp med en smoothie!
Hoppas ni har haft en bra dag! Och hoppas värmen kommer snart, värken i kroppen som kommer av det här vädret är väldigt tröttsam.....

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en trevlig fredag! ♥

2008-05-16 @ 06:15:19
URL: http://junitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0