Pigmentfläckar tips?

Solen lyser idag igen! Hoppas verkligen att den tänker fortsätta med det. Igårmorse såg vädret så fint ut, men det övergick till både regn och åska!
Det enda som har varit positivt med senaste veckans väder är att mina pigmentfläckar minskat något.
När jag väntade Loke för två år sedan fick jag pigmentfläckar i ansiktet. Dom försvann när han föddes, men nu har dom kommit tillbaka och jag stör mig extremt mycket på dom! Det är ett himla sjå att sminka över dom när jag ska iväg någonstans.
Någon som vet något bra tips mot piggmentfläckar i ansiktet?
Det funkar inte att gömma ansiktet för solen....jag ligger ju aldrig och pressar i solen, men det räcker med att vara ute en stund så blir jag fläckig!
Jag kanske ska börja använda cowboyhatt? :D

Klicka på bilden för att komma till tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Marie



Vet inte vad medlen heter men min mamma fick MYCKET fläckar när vi var små och fick bort alltihopa, hon gick till en hudläkare och fick hjälp , hon har inga besvär alls idag.

Hoppas ni mår bra!!

Kram

2008-05-21 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0