Snabbmiddag

Så har man gjort lite nytta; plockat den där eviga disken, tror ta mig sjutton att jag ska börja med engångsprylar i det här huset! Tvätten är nerplockad från torkstrecket och en massa oreda som jyckarna orsakat är iordningställd. Lata jag hade ställt ut en soppåse på verandan och tänkt gå med den till soptunnan ...sen..... sen låg den över hela gräsmattan...och jag plockade ihop allt, men tänkte att jag går till soptunnan sen.....hundarna slet ut allt en gång till. Nu ligger allt där det ska i allafall! I soptunnan.
Jag ska fixa en snabbmiddag till barnen, sen ska jag öppna mitt färgpaket från Panduro med textilfärg! Nu kan jag fortsätta måla mina topar igen!

Hoppas ni haft en solig dag idag!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0